Navigatie

Retour aanmelden

Tips & advies

< Terug naar klantenservice

Hoe meld ik een retour aan?

Bent u niet tevreden over uw product dan heeft u 14 dagen bedenktermijn om het product in oorspronkelijke staat te retourneren. Hiervoor gelden een aantal uitzonderingen en voorwaarden die u kunt vinden onder ‘retourvoorwaarden‘.

U dient een retour altijd bij ons aan te melden, dit kan via ons retourformulier

Vervolgens zullen wij contact met u opnemen, of kunt u contact met ons opnemen over de retourprocedure.

Komt u er niet uit of heeft u vragen? neem dan contact met ons op!

Hoe wijzig of annuleer ik een bestelling?

Wanneer u er na het bestellen (maar voor de levering) achter komt dat u niet het juiste product heeft gekozen is het zaak om z.s.m. contact met ons op te nemen. Afhankelijk van het product dat u besteld heeft, de status van de bestelling en de aard van de wijziging kijken we samen naar de beste oplossing.

Heeft u het product al ontvangen? Lees dan ‘hoe meld ik een retour aan?’

Ik wil mijn gegevens wijzigen na het bestellen

Heeft u uw bestelling geplaatst met een verkeerd e-mail-, factuur- of leveradres? neem dan direct contact met ons op! Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw gegevens aanpassen en een nieuwe bevestigingsmail verzenden.

Is uw bestelling al verzonden? Wij zullen onze uiterste best doen om voor u tot een oplossing te komen.

navigatie