Navigatie
Betaling mislukt of geweigerd
Tips & advies
Betalen
Retourneren en ruilen
Waarom is mijn betaling afgewezen?
Alle betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met u delen. daar deze uitgevoerd worden via een extern (beveiligd) betaalplatform.
Uw bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wilt u uw bestelling toch ontvangen? Plaats deze dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Wat als ik dubbel betaald heb?
Het kan voorkomen dat u per abuis of door een storing dubbel betaald heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van uw rekening, maar heeft u maar één order geplaatst? Dit bedrag krijgt u natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op uw rekening.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging?
Controleer of er geld is afgeschreven.
- Als dit zo is, raden we u aan om 1 uur te wachten. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Het kan tot één uur duren voordat u de orderbevestiging ontvangt. Heeft u na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
- Kijk ook even in uw spam-box, soms komt de orderbevestiging daar binnen.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kan uw bestelling dan opnieuw plaatsen.
Komt u er niet uit? Neem contact met ons op, wij helpen u graag met bestellen.