Navigatie

Betaling mislukt of geweigerd

Tips & advies

< Terug naar klantenservice

Waarom is mijn betaling afgewezen?

Alle betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met u delen. daar deze uitgevoerd worden via een extern (beveiligd) betaalplatform.

Uw bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wilt u uw bestelling toch ontvangen? Plaats deze dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Wat als ik dubbel betaald heb?

Het kan voorkomen dat u per abuis of door een storing dubbel betaald heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van uw rekening, maar heeft u maar één order geplaatst? Dit bedrag krijgt u natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op uw rekening.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging?

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Als dit zo is, raden we u aan om 1 uur te wachten. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Het kan tot één uur duren voordat u de orderbevestiging ontvangt. Heeft u na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
  • Kijk ook even in uw spam-box, soms komt de orderbevestiging daar binnen.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kan uw bestelling dan opnieuw plaatsen.

Komt u er niet uit? Neem contact met ons op, wij helpen u graag met bestellen.

navigatie

Levering

Leveringsopties

Bezorgproblemen

Bestellen, wijzigen of annuleren

Garantie en reparatie